Web 2.0 araçlarının eğitimde kullanılmasının faydaları saymakla bitmez. Basit bir konuyu bile eğlenceli ve daha dikkat çekici bir hale getiren web araçları, özellikle son dönemlerde eğitimin her alanında kullanılmaya başlandı. Beden eğitimi derslerini bile basit bir bilgi yarışması programı ile hem bilgi ölçen hem de vücudu çalıştıran bir derse çevirebiliriz.
Oyun adı: milyoner basketbolcu.
Oyunu Tasarlayan: Çağdaş Çalış
Araç gereçler: takım sayısı kadar akili telefon, huni, basket topu, masa.
Bilgi yarışması uygulaması Amaç: pota altına dizilen sıra halindeki hunileri rakiplerden once toplamak. Sırası gelen oyuncu once başarılı bir basket atisi yapar. Ardından ilk sıradaki huniyi alıp akıllı telefonunun aldığı masaya koyar ve uygulamadaki genel kültür veya ders sorunu çözer. Eger soru doğru cevaplanırsa sıradaki arkadaşı getirilen basket topunu alarak potaya kadar sürüp atışa baslar. Soru yanlış çözülürse huniyi getiren yarışmacı huniyi tekrar olduğu yere götürür. Kazanım: gerekli fiziksel becerileri gerçekleştirme, baskı altında teorik sorulara cevap verme, takım arkadaşları ile is birliği yapma, zamanı etkili kullanma.
The benefits of using Web 2.0 tools in education are endless. Web tools, which make even a simple subject fun and more attractive, have been used in all areas of education recently. We can even turn physical education lessons into a lesson that both measures knowledge and exercises the body with a simple quiz program.
Game name: millionaire basketball player.
Game Designer: Çağdaş Çalış.
Equipment: smart phone, funnel, basketball, table as much as the number of teams.
Quiz application Purpose: to collect the funnels lined up under the pot before the opponents. The player whose turn it is makes a successful basketball shot first. Then he takes the funnel in the first row and puts it on the table where his smart phone is, and the general culture or lesson in the application solves the problem. If the question is answered correctly, his next friend will take the basketball that was brought and drive it to the basket and start shooting. If the question is solved incorrectly, the competitor who brings the funnel takes the funnel back to where it was. Learning Outcomes: Performing necessary physical skills, answering theoretical questions under pressure, cooperating with teammates, using time effectively.
Adres:
GÖKMEYDAN MAH. ATATÜRK GÖKMEYDAN CAD. AYLA NACI UYAR ANADOLU LISESI BLOK NO 132 ARSUZ / HATAY
Telefon
0 507 952 35 31